Kampanja „Dani Srbije“ u Sofiji

Turistička organizacija Srbije (TOS), u okviru svojih aktivnosti na promociji turizma Srbije na regionalnim turističkim tržištima, u sklopu kampanje „Dani Srbije“, dana 19. maja 2017. godine u Sofiji (Bugarskoj) organizuje:
1. Prezentaciju turističke ponude Srbije u Ambasadi RS u Sofiji, od 13 do 15 časova. Ovom prilikom predstavnicima medija i turističke privrede biće prezentovana turistička ponuda Srbije, letnji festivali, „city break“ destinacije, kao i bogata gastronomska ponuda.
Na prezentaciji će se predstaviti sledeće „city break“ destinacije – Beograd, Niš, zatim Dragačevo, Ivanjica, letnji festivali „Nišvil“, „Beer Fest“, „Nušićijada“, „Sabor trubača u Guči“, „Prva harmonika – Sokobanja“.
Tokom ovog promotivnog događaja, muzički program predstaviće festival Nišvil uz obraćanje predstavnika Ambasade u Sofiji, zatim predstavnika Turističke organizacije Srbije, grada Beograda i lokalnih turističkih organizacija, kao i festivala.
Nakon prezentacije biće upriličena degustacija specijaliteta srpske gastronomije.
2. Promotivni događaj za publiku na Trgu „National Palace of Culture“ – NDK od 18 do 19.30 časova

Na promotivnom događaju na trgu u Sofiji svoju turističku ponudu predstaviće i lokalne turističke organizacije između ostalih I organizacija za turizma i kluturu Sokobanja. U muzičkom delu programa nastupa orkestar Stefana Mladenovića, pobednički orkestar festivala trube „Guča“ 2015. godine i
pobednik festivala „Prva harmonika – Sokobanja“ 2015. godine, Miloš Teofilović sa svojim orkestrom. U okviru ovog nastupa orkestri će predstaviti srpska kola, džez na harmonici i filmsku muziku, kao i srpsku etno muziku sa modernim detaljima.
Medijska kampanja Turističke organizacije Srbije u regionu veoma je značajna u pozicioniranju Srbije kao letnje turističke destinacije i kao takva praćena je najavom i objavama na društvenim mrežama, štampanim medijima, kao i TV stanicama i bilbordima.

Ostavi poruku odgovori